CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 10, 2009

Ceritera Seminggu.


02.06.2009
Selasa ari tu aku kena pegi tgk project kt 3 tmpat - Bahau, Mantin & Salak Tinggi. Lame gak x kuar bwat site visit. Subuh2 dah btolak ke bahau, konon2 kul 8.30pg dah nk kena ade kt sane. Alih2 sampai je menganga tunggu "org2 tertentu" smpai dkt kul 12. Hampeh btul.

Sampai je dpn entrance PPU Bahau tu muke dah berjelaga. Blom start keje lg.. huhu
Maka nya sementara menunggu smpai tghari tu, singgah la mkn pagi kt gerai area pekan Bahau tu, x igt dah ape name tempatnyer.
Tgk sket nasik lemak nih.. mengancam sambal sotongnyer!
tp aku x mkn n.lemak, aku mkn roti sardin- pon sedapp giler gak nyum2.


Kasut ni baru pkai skali, selambe je aku pkai bwat g site.
Time aku kt 2nd site, PPU Mantin.. berlakulah satu perkare yg aku rase disbbkn cuace yg terik... Kaki aku mase tu mintak nk rehat, aku baru je nk duduk - - - kraKkkkk.. suar aku pon dgn ensemnyer bwat tunjuk prasaan. Baru umo 6-7 thn dah pandai emo. xpelah.. automatik kau kujadikan sluar ke project site. tahniah.

-------

04.06.2009

Khamis mlm aku ke Laundry Bar, tgk Joanna & Co. perform.
Estranged pon ade gak mlm tu.
-------
07.06.2009
Ptg Ahad aku ke UNISEL antar adik aku balik kampus.

Malam tu aku g satu tmpat mkn baru kt pandan indah (tp akak tu kate dah dekat 9 bulan bukak, aku yg lame x g situ hehe). Kitorang order ABC.. skali sampai order.... aku speechless.. Sgt marvellous, ngan ice cream, buah2an.. delicious ABC at a very reasonable price of RM5.50.

mmg puas ati..

-------

10.06.09

Ari ni kena g Ulu Klang, tgk keje2 loading transformer.
Agak x berbaloi aku pegi sbb bile smpai sana tinggal lg 10% je nk siap. Dalam 15minit je aku kt site tu, pastu gerak balik ofis. Nk bwat camner, ikut je la dah arahan..

Tp tghari tu mood aku kembali ceria.. Order aku dah smpai!
Ensem btul tshirt2 kt bawah ni kan? kan?
..x sabar nk balik keje, nk tunjuk kt dia!

Led Zeppelin - Mothership

Led Zeppelin - The Song Remains The Same

Ensem kan? kan?
-------

3 commentary:

Emmet Garage said...

thank you! glad you like its!

maoz said...

terbayek gile baju ni..nak bleh?

yusz` said...

owh maafla incik maoz, kepunyaan sendiri, collection gitu. sorri ;)